sisu
SOCIAL
sisu
SOCIAL

Rikke Vad

Forældreskab, parforhold, rejser og fritid
Har du hørt om Rikke? Hvis ikke, så er der noget galt. Rikke har på 12 måneder firdoblet antallet af følgere med sit skæve, humoristiske og identificerbare indhold, der taler ind i alt det, vi alle føler eller tænker.

Rikke har en ambition om at vække tankegangen: “Gud, sådan har jeg det også” hos sine følgere, hvilket hun gør på daglig basis, ligesom hun har haft stor succes med sit: “Tilbage til 80'erne” koncept, hvor hun sammenligner fortiden med nutiden.

Hos Rikke er der god energi, selvironi og højt til loftet, og hendes data afspejler hvor velset, det er fra forbrugeren. Med en reach efficiency rate på 197% når hun i gennemsnit næsten en fordobling af hendes følgerantal med hendes indhold. Det er helt absurd imponerende i den her branche.

Til daglig danner hun par med Alex og sammen har de 3 børn. Bertram på 14, Smilla 12 og Vilde 5 år. De bor i Tjæreborg i Vestjylland og er en enormt aktiv familie med stort engagement i lokalmiljøet, hvor de blandt andet går til badminton, fodbold, teamgymnastik, og fitness. For nylig fik familien Bodil på nu 7 mdr, der er en fransk bulldog, og Rikke har allerede implementeret: “Bodils banditstreger”.

Rent kommercielt matcher Rikke virksomheder, der ønsker at tale til den helt almindelige dansker. Det kan både være inden for livsstilsprodukter, mad, tøj, sport, elektronik, services eller rejser. Hun har en krøllet hjerne, der kan finde på de mest geniale ideer, og hun evner i en liga for sig selv at skabe utraditionelt og fængende content, der både kan oplyse forbrugeren men også få dem til at handle.

Hun er flyvende - så snup hende før naboen 😜
Gennemslagskraft med reels
Nøgleordet hos Rikke er humor, og hun leverer den ene performende reels efter den anden med identificerbare situationer, som hendes følgere kan spejle sig i gennem gennemarbejdede koncepter som: "80'erne vs. nu" og "VI", der er oplagte til kommercielle samarbejder.
Jysk i sin grundvold
Rikke bor til daglig i Vestjylland og tiden går med lokalliv, sport, naboskab og andre identificerbare prioriteter. Hendes følgere elsker hvordan, hun er umiddelbar og nede på jorden, hvilket altid er godt til en kampagne, der ønsker at tale bredt geografisk.
"Et kreativt geni"
Rikke er tæt på at være et kreativt geni, og vi kender få, der kan omdanne brief med samme grad af perfektion. Hun overrasker os altid, og vi opfordrer alle samarbejdspartnere til at få en idé fra hende tidligt i kampagneprocessen, så den kan understøtte andre tiltag.
Følg med her:

Sisu Social  I/S  •   hej@sisusocial.dk   •   Tinghusgade 43, 5700 Svendborg