sisu
SOCIAL
sisu
SOCIAL

Maria Vestergaard

Mad, familieliv, powerkvinde, iværksætteri
Maria er iværksætter, opskriftudvikler, kogebogsforfatter, lægestuderende og mor til tre børn. Siden 2015 har hun slået sine folder ud som influencer og gjort sig gældende som en af landets første og førende madinfluencere.

Med afsæt i sin kreativitet, sans for æstetik og talent for madfotografering har Maria på imponerende vis skrevet en kogebog og samtidig formået at skabe et af de mest besøgte opskriftsuniverser, der inspirerer over 219.000 unikke månedlige besøgende inden for nem hverdagsmad.

Derudover har Maria de seneste par år sammen med sin mand, Bennit, haft stor fokus på bevægelse. Et fokus, der i efteråret 2022 resulterede i, at Bennit løb 100 km og Maria imens samlede over 45.000 kr. ind til Støt Brysterne på én dag. Maria ønsker at inspirere kvinder i alle aldre til at være aktive og bevæge sig og har stablet sit eget online løbefællesskab på benene med sine følgere og udgivet en løbe e-bog. Marias ambition er at skabe en sundhedsplatform, hvor hun kombinerer sin videnskabelige viden med sin ekspertise inden for mad.

Som samarbejdspartner er Maria enormt perfektionistisk og tilgår sit arbejde som influencer med en høj strategisk og analytisk forståelse. Hun er den oplagte content creator og kommunikatør, når det kommer til indhold inden for mad, sundhed, familie eller livsstil.
Høj contentkvalitet og æstetik
Med sin perfektionistiske tilgang og æstetiske sans er der altid garanti for et smukt og inspirerende resultat, når Maria producerer indhold. Hun er derfor også ideel at bruge som content creator, hvor hun leverer indhold i høj kvalitet med fulde rettigheder.
Mad og sundhed
Én af Marias store interesser er mad. Med sine nemme og lækre opskrifter, der tager udgangspunkt i gode og sunde råvarer, inspirerer hun danskerne om alt fra hverdagens måltider til weekendernes gæstemad.
Lægefaglig viden
Maria er en ambitiøs kvinde, der har sin daglige gang på lægestudiet. Her er hun i gang med at læse en kandidat i medicin og med sin faglige baggrund er hun det oplagte valg til kampagner med fokus på sundhed, mad og ernæring.

Maria Vestergaard x To Good To Go

Omdrejningspunktet for kampagnen
I kampagnen med To Good To Go satte Maria fokus på To Good To Go's app, hvori man som forbruger har mulighed for at købe poser med dagligvarer der ellers var blevet smidt ud. 
I kampagnen italesætter Maria kvaliteten af det mad To Good To Go's poser indeholder, samt inspirerer hendes følgere til at mindske madspild igennem fire lækre opskrifter, der er udviklet af "restemad". 
 

Data

17 contentstykker
fordelt på 4 x reel & 4 storylines
 
489.615 impressions
Totalt på kampagnen
 
338.043 reach
Total reach på kampagnen
 
4.354 gemte
På kampagnens reels
Følg med her:

Sisu Social  I/S  •   hej@sisusocial.dk   •   Tinghusgade 43, 5700 Svendborg