sisu
SOCIAL
sisu
SOCIAL

Liv Martine

Moderskab, bagning, iværksætteri, kreativitet, familieliv
Liv Martine blev landskendt tilbage i 2015, hvor hun tog danskernes hjerter med storm, da hun vandt Den Store Bagedyst som den søde nordjyske pige med benene solidt plantet på jorden.

Sidenhen har hun arbejdet benhårdt for at få en førende rolle som influencer, der stadig afspejles i hendes fantastiske data, loyaliteten og engagementet fra hendes følgere, hendes tårnhøje strategiske sans og hendes evne til at fortælle historier, der rykker på både salg og branding. For dén kvinde kan skabe et behov hos sine følgere eller vække et, de havde glemt, de havde, som meget få evner i influencerbranchen. Det gør Liv til en stærk og solid investering uanset, hvilken kunde man repræsenterer.

Liv er mor til Frode fra oktober 2020 og Luis fra oktober 2022 og gift med Mads Niemann. Sammen bor de på deres egen gård, Bækkelund, i Nordjylland med fritgående høns, 5.000 hektar grund og masser af plads til at realisere store og små drømme . De elsker tiden sammen som familie og har oftest huset fuld af venner og familie, der kommer for både deres gode humør, højlydte latter og altid lækre aftensmadsmenu.

Udover at være influencer driver Liv til daglig Kagetid, der er et online univers med alt lige fra opskrifter, kogebøger, sanghæfter og bageudstyr. For hos Liv er alt muligt og hun ser altid muligheder fremfor begrænsninger, så hvis hun mener, vi alle mangler noget i vores liv, så laver hun det.

Rent kommercielt er Liv interessant for et bredt spektrum af virksomheder, der opererer indenfor livsstilsegmentet. Uanset, om hun skal finde forklædet frem i køkkenet og udvikle en opskrift, inspirere sine følgere i rollen som mor og kvinde, eller om det er nye apps, der letter hverdagslivet. Mulighederne er mange.
Det kreative hjørne
Hos Liv Martine er der altid gang i nye kreative projekter. Liv er en kvinde med et hav af idéer og hendes kreative tankegang og ustoppelige gå-på-mod sikrer, et nyt perspektiv, og mange aktuelle ting, man som virksomhed kan tage del i.
Livet på Bækkelund
Med Bækkelund som legeplads er mulighederne uendelige. Den nordjyske perle skaber de smukkeste rammer for samarbejder, der strækker sig til alt fra udendørslivet til interiør og boligindretning samt familieliv, styling eller parforhold.
En effektfuld duo
Liv har stor succes med at lave både sponsoreret og usponsoreret indhold med sin mand, Mads. Følgerne elsker deres ærlighed og dynamik, hvor de taler ind i identificerbare situationer fra livet som ægtefolk eller forældre.

Liv Martine x JBS

Omdrejningspunktet for kampagnen
Med kampagnen for JBS har Liv arbejdet med salg som kampagne KPI.
Liv har igennem storysekvenser udtrykt hendes oprigtige begejstring for JSB produkter, som har været at finde i Livs klædeskab de sidste mange år. I Livs reel inspirerer hun på bedste vis sine følgere ved at style JBS' produkter.

Data

10 contentstykker
fordelt på 1 x reel & 1 storyline
 
+800 ordre 
i perioden
 
601.455 reach
Totalt på kampagnen
 
642.919 impressions
Totalt på kampagnen
 
2.476 engagements
Totalt på kampagnen
 
14.676 klik
Klik på link i story
Følg med her:

Sisu Social  I/S  •   hej@sisusocial.dk   •   Tinghusgade 43, 5700 Svendborg