sisu
SOCIAL
sisu
SOCIAL

Helena Witt

Hverdagsliv, forældreskab, parforhold, livet i 20érne, beauty og styling.
Helena er kendt fra TV2-succesen "Bachelor", hvor hun dystede mod 20 andre kvinder om at vinde én af de to herrers hjerter. Helena nåede helt til målstregen med sit kærlige, humoristiske, selvironiske og ærlige væsen og vandt både seernes og Kaspers hjerte. I dag bor hun og Kasper i deres fælles lejlighed på Amager og snart melder endnu en beboer sin ankomst, da de skal være forældre til en lille pige i december.

Oprindeligt er hun fra Sønderjylland, hvilket hun oftest bruger i en kærlig vending på profilen. Eksempelvis, når det kommer til hendes entusiasme for sovs og kagebord.

Rent kommercielt er Helena især identificerbar og inspirerende for kvinder i alderen 18-35 år. Hun elsker mode, make-up, tøj, hår og andre typiske interesseområder, der giver mening, når man er midt i 20'erne. Hun har fødderne solidt plantet på jorden og er modig og tør at give noget af sig selv for at hendes følgere skal føle sig mindre alene, ligesom hun også gerne vil sprede godt humør.

Helena har god data, og vi var egentlig forberedte på at se et fald, når tv-programmet havde lagt sig, men Helena har grebet sin mulighed for at influere og fastholder på daglig basis mange tusinde kvinders opmærksomhed. Og flere kommer til. Hun er vant til at være på skærmen, og der er mange sjove muligheder både på hendes kanal og på tværs af mediemixet.
Kreativ kampagneudførsel
Helena er dygtig til at tænke ud af boksen og komme med spændende nye og kreative idéer til hendes samarbejdspartnere. Hun elsker at holde sig opdateret på nye tendenser og lege med nye teknikker, der sikrer hendes samarbejdspartnere content i højeste kvalitet og gode resultater.
Kommende mor
Til december ændrer livet sig for alvor for Helena og hendes kæreste Kasper, da de venter deres første barn. Helena tager hendes følgere med i følelserne, tankerne og den nye hverdag der venter, ligesom der er en masse nye til- og fravalg forbundet med forældreskabet.
Selvironi og humor
Helena er et kraftfyrværkeri uden lige, og hendes humoristiske og selvironiske tilgang til livet er et dejligt frisk pust. Helenas umiddelbarhed skaber et rum med plads til alle, og hun ville være den perfekte vært på en virksomheds TikTok kanal, da hun både fænger og fastholder.

Helena Witt x Pengerådgivning

Omdrejningspunktet for kampagnen
Kampagnen havde til formål at øge kendskabet til Pengerådgivning. 
I forbindelse med Helena og Kaspers køb af lejlighed gjorde de brug af Pengerådgivning, som hjalp dem til at købe drømme lejligheden. I kampagnen var der fokus på Helena og Kaspers personlige fortælling samt at indgå i dialog med følgerne og hjælpe dem med at få opklaret deres spørgsmål til Pengerådgivnings services og muligheder.
 
Denne kampagne er et godt eksempel på Helenas stærke evne til at skabe gennemført content, der formår at fortælle en historie. 

Data

7 contentstykker
fordelt på 1 x reel & 2 x storyline
 
277.535 impressions
Totalt på kampagnen
 
849 engagements
Totalt på kampagnen
Følg med her:

Sisu Social  I/S  •   hej@sisusocial.dk   •   Tinghusgade 43, 5700 Svendborg