sisu
SOCIAL
sisu
SOCIAL

Frederik Haun

Forældreskab, parforhold, sund livstil, rejser, mad og hverdagsliv
Frederik er kendt fra TV-succesen 'Den Store Bagedyst', hvor han fik en andenplads efterfulgt af en førsteplads i nytårsudgaven. Til daglig danner han par med Morten Kjeldgaard, der er flergangsvinder af Vild med Dans. I slutningen af 2022 overtog parret deres drømmehus i Rødovre, som nu danner rammerne om deres fælles liv. Efter et længere fertilitetsforløb er Frederik og Morten nu forældre til de skønneste tvillingepiger. Det er en kæmpe drøm, som nu går i opfyldelse og det er samtidig starten på et nyt, spændende kapitel i Frederiks liv som far.

Rent kommercielt spænder Frederiks brand bredt. Han er et oplagt match, når det kommer til alt indenfor familieliv og forældreskab. I særdeleshed produkter og servicer, der gør hverdagen nemmere. Frederik elsker - ikke overraskende - at bage, men han har også udvidet til at inspirere sine følgere i det salte køkken, hvor flere af hans opskrifter er gemt mange tusind gange. Derudover elsker Frederik mental og fysisk sundhed, og han går op i sit udseende både i form af tøj og hudplejeprodukter. Morten og Frederik deler sammen glæden for at udforske og rejse, ligesom boligindretning fylder mere og mere. Frederik differentierer sig ved sin flotte æstetik - men uden, at den bliver uidentificerbar. Frederik er nemlig en enormt varm, ærlig og omsorgsfuld fyr og hans loyale følgere elsker ham for hans jordbundenhed og unikke kig ind i hans liv.

Der er meget få profiler som Frederik, og når vi sammenligner ham med alternativer udkonkurrerer han alle omkringværende konkurrenter på både kvalitative og kvantitative dataparametre.
Æstetik på højeste niveau
Frederik har et helt særligt æstetisk øje, der i den grad sikrer en helt særlig kvalitet i alt, hvad han laver. Frederiks æstetiske sans sikrer præsentabelt indhold, der kan dække mange produktkategorier, hvor æstetik er særligt essentielt.
Livet som far
Frederik og Morten har netop fået deres største ønske opfyldt - de står nemlig nu med deres tvillingepiger i armene. Frederik har taget sine følgere med i rejsen og i starten af det nye år kommer familien på TV i bedste sendetid, da et tv-hold har fulgt dem i mere end et år. Hans aktualitet er rødglødende.
Det søde og salte køkken
Frederik har en særlig evne inden for opskriftudvikling og præsentation, når det kommer til mad, og han kan både skrue op og ned for kompleksiteten. Han kender sine følgere og leverer gang på gang opskrifter, der gemmes fra 1.000-10.000 gange.

Frederik Haun x Tempur

Omdrejningspunktet for kampagnen
Med en længerevarende kampagne for Tempur har Frederik sat fokus på vigtigheden af søvn og gode søvnvaner. 
I content har Frederik taget udgangspunkt i ham og Mortens nye Tempur seng, oplevelserne i butikken og processen generelt. Kampagnen har haft fokus på den ægte fortælling og Frederiks personlige oplevelser, som har affødt stor interesse fra hans følgere.
 

Data

25 contentstykker
Fordelt på 3 x reel & 4 x storyline
 
1.044.698 impressions 
Totalt på kampagnen
 
5.465 engagements
Totalt på kampagnen
Følg med her:

Sisu Social  I/S  •   hej@sisusocial.dk   •   Tinghusgade 43, 5700 Svendborg