sisu
SOCIAL
sisu
SOCIAL

David Pedersen

Mad, opskriftsudvikling og livet i 30'erne
David har med raketfart taget danskernes hjerter med storm med sit koncept: “Hvad spiser min forlovede i dag?” og hans store talent som amatørkok og nu kogebogsforfatter med over 7.500 solgte eksemplarer på 14 dage.

David er egentlig uddannet politibetjent, men i 2023 tog han springet og dedikerede sin tid til at give profilen sin fulde opmærksomhed. Noget, der skulle vise sig at være den helt rigtige beslutning.

Til daglig danner han par med Pernille, og de har netop købt deres drømmehjem i Aalborg. Køkkenet er selvfølgelig i en liga for sig, så David kan producere gode opskrifter og lege med alverdens udstyr og råvarer i funktionelle og æstetiske rammer. Parret har også hunden Ellie, der til tider også medvirker i hans indhold til stor begejstring for hans følgere.

David har let til smil, er en enorm dygtig formidler og hans nordjyske værdier og likeability skaber en stærk og loyal følgerskare, der dedikerer sig både i forhold til salg men også engagement og visninger.

I 2024 kunne han stolt kalde sig vinder af “Simba Prisens Food Creator”, han bliver booket som kok til private events som Rolex. Med andre ord kan man være helt sikker på opskriftudvikling og content produktion i særklasse, når man arbejder med David.

Han har i den senere tid forsøgt at udvide sit brand til mere hverdagssnak, hvilket bliver taget rigtig godt imod. En vej, han fortsat vil gå for at styrke relationen til sine følgere - men uden at gå på kompromis med kanalens fundament. Rent kommercielt er han den oplagt samarbejdspartner indenfor alt “Food”. Både råvarer, udstyr m.m. samt mere klassiske livsstilsemner for et par i 30érne.
"Hvad spiser min forlovede i dag?"
Konceptet "Hvad spiser min forlovede i dag?" er ét af profiles bærende elementer. Her deler David nytænkende og lækre opskrifter, der inspirerer hans følgere til at bruge mere tid i køkkenet.
Med kvalitet i højsædet
David er en mand af kvalitet - både når det kommer til råvare, men bestemt også når vi taler køkkenudstyr. Derfor kan man både som følger, og som samarbejdspartner trygt læne sig ind i et univers, hvor "kun det bedste er godt nok".
Hverdagsglæde
Som en skarp pendant til Davids madunivers, er hans kanal også begyndt at indeholde livsstilscontent, der lukker hans følgere ind i hverdagen. Denne vinkel skaber et stærkere og mere personligt bånd mellem David og hans følgere, og giver ham mulighed for at skabe inspirerende og værdiskabende content på flere parametre.

@pissegodmad x Dately 

Omdrejningspunktet for kampagnen
I kampagnen har David arbejdet med salg som KPI. Kampagnens produktfokus har været julekalenderen for 2024, som hver dag i december indeholder en ny og hyggelig aktivitet, der byder op til kvalitetstid og hygge. Igennem story sekvenser og en reel, har David troværdiggjort samarbejdet og skabt stor interesse blandt hans følgere.

Data

8 contentstykker
fordelt på 1 x reel & 7 sekvenser story
 
ROI x5 
på kampagnen
 
334.261 reach
totalt på kampagnen
 
436.827 impressions
totalt på kampagnen
 
2.185 engagements
totalt på kampagnen
Følg med her:

Sisu Social  I/S  •   hej@sisusocial.dk   •   Tinghusgade 43, 5700 Svendborg