sisu
SOCIAL
sisu
SOCIAL

Titel test

Fisherman’s Friend kom til Buzzanova med et ønske om at positionere deres digitale kommunikation over for en yngre målgruppe, nærmere bestemt 18-30 årige. Dette på både Instagram, Tiktok, Facebook og i paid ads.

Udfordring

Fisherman’s Friend er i dag et verdensberømt brand. der startede i Fleetwood, som er en lille kystby i det nordvestlige England i 1865. At repositionere Fisherman’s Friend i Danmark overfor målgruppen af 18-30 årige ved at bruge de kanaler og platforme hvor de unge typisk befinder sig, eksempelvis Instagram, Facebook & TikTok.

Løsning

At tage bestik af målgruppens virkelighed ved at sikre relevans i alt udgivet indhold. At opbygge et organisk engagement på sociale kanaler, og ændre fokus fra engagement til reach i paid social ads. At øge frekvens i udgivelser, introducere meget mere video og mennesker i indholdet.

Resultat

Der er skabt et strømlinet og målgruppe bevidst digitalt univers samt sikret stærke resultater. Vi har har til stede ved flere events, hvor vi har udnyttet “Seen by few, viewed by many” princippet. Organisk engagement rate er fordoblet til nuværende 3,6%. CPM på 11kr i gnm. Fra 3,7 til 37,5% video i feed og 80% mennesker i indhold.

Overskrift

Følg med her:

Sisu Social  I/S  •   hej@sisusocial.dk   •   Tinghusgade 43, 5700 Svendborg